Regulamin

Regulamin Sprzedaży Sklepu Internetowego WMOBILE.PL

§1 Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.wmobile.pl (dalej „Sklep”).
  2. Sklep prowadzony jest przez WMOBILE Piotr Wojno, z siedzibą w ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 3a, 43-245 Studzionka, NIP: 6381848887, REGON: 522055617.
  3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez:
    • E-mail: kontakt@wmobile.pl
    • Telefon: 796 685 639
  4. Niniejszy regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści przez Klienta.

§2 Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje Zamówienia w Sklepie.
  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą Zamówienia niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Sprzedawca – właściciel Sklepu, wskazany w §1 ust. 2 Regulaminu.
  4. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.wmobile.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  5. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, usługa lub prawo będące przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.

§3 Zasady Korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz jego akceptacja.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami Regulaminu.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.

§4 Procedura Zawarcia Umowy Sprzedaży

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien: a. Wybrać Produkt znajdujący się w ofercie Sklepu i dodać go do koszyka. b. Wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia. c. Wybrać sposób płatności oraz dostawy. d. Potwierdzić złożenie Zamówienia.
  3. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  4. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.

§5 Ceny i Metody Płatności

  1. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych.
  2. Do ceny Produktu doliczane są koszty dostawy, które są wskazane w trakcie składania Zamówienia.
  3. Klient może wybrać następujące metody płatności: a. Przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy. b. Płatność online za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24. c. Płatność kartą kredytową/debetową.

§6 Realizacja Zamówień i Dostawa

  1. Termin realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że przy Produkcie podano inny termin.
  2. Produkty dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub do paczkomatów.
  3. Koszty dostawy są wskazane podczas składania Zamówienia.

§7 Prawo Odstąpienia od Umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. za pomocą formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu na adres Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
  4. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.

§8 Reklamacje

  1. Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail kontakt@wmobile.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
  3. W reklamacji należy zawrzeć: imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia oraz opis problemu.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.

§9 Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Zamówienia oraz, za odrębną zgodą Klienta, w celach marketingowych.
  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.

§10 Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie Sklepu.
  3. Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.08.2024.