Regulamin Sprzedaży Sklepu Internetowego WMOBILE.PL
§1 Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.wmobile.pl (dalej „Sklep”).
- Sklep prowadzony jest przez WMOBILE Piotr Wojno, z siedzibą w ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 3a, 43-245 Studzionka, NIP: 6381848887, REGON: 522055617.
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez:
- E-mail: kontakt@wmobile.pl
- Telefon: 796 685 639
- Niniejszy regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści przez Klienta.
§2 Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która dokonuje Zamówienia w Sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą Zamówienia niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – właściciel Sklepu, wskazany w §1 ust. 2 Regulaminu.
- Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.wmobile.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, usługa lub prawo będące przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
§3 Zasady Korzystania ze Sklepu Internetowego
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz jego akceptacja.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami Regulaminu.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie Sklepu.
§4 Procedura Zawarcia Umowy Sprzedaży
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia Zamówienia, Klient powinien: a. Wybrać Produkt znajdujący się w ofercie Sklepu i dodać go do koszyka. b. Wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia. c. Wybrać sposób płatności oraz dostawy. d. Potwierdzić złożenie Zamówienia.
- Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia.
§5 Ceny i Metody Płatności
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych.
- Do ceny Produktu doliczane są koszty dostawy, które są wskazane w trakcie składania Zamówienia.
- Klient może wybrać następujące metody płatności: a. Przelew tradycyjny na konto Sprzedawcy. b. Płatność online za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24. c. Płatność kartą kredytową/debetową.
§6 Realizacja Zamówień i Dostawa
- Termin realizacji Zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że przy Produkcie podano inny termin.
- Produkty dostarczane są na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub do paczkomatów.
- Koszty dostawy są wskazane podczas składania Zamówienia.
§7 Prawo Odstąpienia od Umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. za pomocą formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do zwrotu Produktu na adres Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
§8 Reklamacje
- Produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail kontakt@wmobile.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
- W reklamacji należy zawrzeć: imię, nazwisko, adres e-mail, numer Zamówienia oraz opis problemu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
§9 Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Zamówienia oraz, za odrębną zgodą Klienta, w celach marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
§10 Postanowienia Końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie Sklepu.
- Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.08.2024.