Polityka Zwrotów i Reklamacji

WMOBILE.PL

I. Prawo do złożenia reklamacji

  • Jeśli zakupisz produkty od WMOBILE.PL, masz prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową).
  • Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej na adres email: kontakt@wmobile.pl

II. Dostarczenie reklamowanego produktu

  1. Reklamowany produkt możesz dostarczyć
  • Przesyłką na adres naszego magazynu: WMOBILE Piotr Wojno, Płk. Stanisława Dąbka 8, 30-732 Kraków (zalecana forma).
  • Osobiście pod adresem magazynu (po wcześniejszym umówieniu się).

IV. Rozpatrzenie reklamacji

  1. Po rozpatrzeniu reklamacji możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
  2. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.

V. Odbiór produktu

  1. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni od momentu powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.
  2. Jeżeli nie odbierzesz produktu w tym terminie, wyślemy Ci wezwanie do odbioru w ciągu kolejnych 14 dni.
  3. Po tym terminie możemy naliczyć opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu, wynoszącą 5% aktualnej stawki za 1m² powierzchni magazynowej w Krakowie.

VI. Gwarancja

  1. Większość produktów oferowanych przez WMOBILE.PL jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą własną.
  2. Warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej produktu.
  3. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt nawet w przypadku braku karty gwarancyjnej przy zakupie.
  4. Postanowienia te nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają Twoich uprawnień wynikających z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.

VII. Wyłączenie rękojmi dla przedsiębiorców

  1. Ustalamy, że jako sprzedawca nie ponosimy odpowiedzialności za wady ukryte produktu. Warunek ten nie dotyczy zakupów prywatnych.

VII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

  1. W przypadku zakupów prywatnych, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  2. Możesz złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL, podając nasz adres e-mail: kontakt@wmobile.pl.
  3. Możesz również złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).