Jeśli zakupisz produkty od WMOBILE.PL, masz prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową).
Reklamację możesz złożyć w formie elektronicznej na adres email: kontakt@wmobile.pl
II. Dostarczenie reklamowanego produktu
Reklamowany produkt możesz dostarczyć
Przesyłką na adres naszego magazynu: WMOBILE Piotr Wojno, Płk. Stanisława Dąbka 8, 30-732 Kraków (zalecana forma).
Osobiście pod adresem magazynu (po wcześniejszym umówieniu się).
IV. Rozpatrzenie reklamacji
Po rozpatrzeniu reklamacji możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
V. Odbiór produktu
Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni od momentu powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji.
Jeżeli nie odbierzesz produktu w tym terminie, wyślemy Ci wezwanie do odbioru w ciągu kolejnych 14 dni.
Po tym terminie możemy naliczyć opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu, wynoszącą 5% aktualnej stawki za 1m² powierzchni magazynowej w Krakowie.
VI. Gwarancja
Większość produktów oferowanych przez WMOBILE.PL jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą własną.
Warunki gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej produktu.
Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt nawet w przypadku braku karty gwarancyjnej przy zakupie.
Postanowienia te nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają Twoich uprawnień wynikających z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
VII. Wyłączenie rękojmi dla przedsiębiorców
Ustalamy, że jako sprzedawca nie ponosimy odpowiedzialności za wady ukryte produktu. Warunek ten nie dotyczy zakupów prywatnych.
VII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji
W przypadku zakupów prywatnych, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.